לפעמים נקרה בדרכך קמפיין שכל מה שאתה יכול לעשות מול הקסם שלו זה להתמוגג מנחת. וזה מה שקרה לי עם הקמפיין של קלינקס, כן אלה מהניירות לאף. העסק מאוד פשוט ואולי בשל כך גם זכה להצלחה מטורפת: כל מה שהצטרכת לעשות זה להכנס ל<a href="//www.kleenex.com/SoftnessWorthSharing/index.aspx">מיני-אתר</a> שבנתה החברה, להזין כתובת של חבר או בן משפחה ולשלוח לו חבילת טישיו – בחינם. אתם יודעים, חורף, קר, מנוזלים, מתעטשים והנה שי קטן ממישהו שחושב עליך. נפלא.
הקמפיין התחיל לפני מספר שבועות, אבל, השבוע מספר המשלוחים חצה את קו המיליון. מיליון מסיונרים של המותג ושל, כן, שכחתי לציין, סוג חדש של טישיו רך במיוחד, מה שזיכה את הקמפיין כולו בקופי "רכות ששווה לחלוק". במהלך שולב האתר, 900 חנויות ברחבי ארה"ב וקנדה ושימוש אינטנסיבי בוצע במדיה החברתית לגווניה. בפייס, דרך אגב, ניתן היה גם לשלוח קופסת טישיו וירטואלית לחברים ולחברו המנוזלים…
וזה לא נגמר כאן. השולחים יכלו אחרי המשלוח לראות כמה דוגמיות נשלחו, מאיפה ולאן, על פי המיקוד של השולחים והמקבלים. נכון להיום קליפורניה החמימה (ואולי בגלל הרגישות לקור?) מובילה. אבל, הנתון הסטטיסטי המעניין באמת הוא שבימי שיא הלחץ של הקמפיין כל שתי שניות יצאה לה חפיסת טישיו לדרך. ואללה.
לפעמים נקרה בדרכך קמפיין שכל מה שאתה יכול לעשות מול הקסם שלו זה להתמוגג מנחת. וזה מה שקרה לי עם הקמפיין של קלינקס, כן אלה מהניירות לאף. העסק מאוד פשוט ואולי בשל כך גם זכה להצלחה מטורפת: כל מה שהצטרכת לעשות זה להכנס ל<a href="//www.kleenex.com/SoftnessWorthSharing/index.aspx">מיני-אתר</a> שבנתה החברה, להזין כתובת של חבר או בן משפחה ולשלוח לו חבילת טישיו – בחינם. אתם יודעים, חורף, קר, מנוזלים, מתעטשים והנה שי קטן ממישהו שחושב עליך. נפלא.
הקמפיין התחיל לפני מספר שבועות, אבל, השבוע מספר המשלוחים חצה את קו המיליון. מיליון מסיונרים של המותג ושל, כן, שכחתי לציין, סוג חדש של טישיו רך במיוחד, מה שזיכה את הקמפיין כולו בקופי "רכות ששווה לחלוק". במהלך שולב האתר, 900 חנויות ברחבי ארה"ב וקנדה ושימוש אינטנסיבי בוצע במדיה החברתית לגווניה. בפייס, דרך אגב, ניתן היה גם לשלוח קופסת טישיו וירטואלית לחברים ולחברו המנוזלים…
וזה לא נגמר כאן. השולחים יכלו אחרי המשלוח לראות כמה דוגמיות נשלחו, מאיפה ולאן, על פי המיקוד של השולחים והמקבלים. נכון להיום קליפורניה החמימה (ואולי בגלל הרגישות לקור?) מובילה. אבל, הנתון הסטטיסטי המעניין באמת הוא שבימי שיא הלחץ של הקמפיין כל שתי שניות יצאה לה חפיסת טישיו לדרך. ואללה.