שיווק באמצעות רשתות חברתיות הפך לשיטת השיווק המשפיעה ביותר על עמדות הצרכנים
מחקר צרכנים חדש של חברת המחקרים נילסן, שפורסם בלעדית ב-TheMarker, מאשש את מה שאנו מנסים להסביר ללקוחות שלנו כבר כמה זמן. המדיה החברתית עובדת. ובגדול. ציטוט: "המלצות מאנשים שאני מכיר" היא הדרך המרכזית שבאמצעותה מקבל הצרכן הישראלי החלטות קנייה – בפער ניכר מאחרים. 87% מהצרכנים שהשתתפו בסקר אמרו כי יש להם אמון גבוה מאוד או גבוה במידע צרכני או מסחרי שמגיע אליהם בדרך זו. המשמעות של נתון זה היא ששיווק באמצעות רשתות חברתיות – בראשן טוויטר אך גם פייסבוק ודומיו – נהפכת לשיטת השיווק המשפיעה ביותר על עמדות הצרכנים: המלצה שיקבל צרכן מחברו ברשת חברתית תהיה בעלת משקל גבוה יותר מאשר כל פרסומת שאליה ייחשף. במקום השני והשלישי מופיעים בצמידות שני מקורות מידע צרכני: דעות שפירסמו צרכנים אחרים על המותג או המוצר באינטרנט (66% מהצרכנים אמרו כי הם מייחסים אמינות למקור מידע זה) ותוכן מערכתי בעיתונות (65% מהצרכנים אמרו כי הם מייחסים אמינות למקור מידע זה)".
הי,
נתקלתי בבלוג שלך והוא עוסק ב"שיווק" – התחום העיקרי בו עוסק אתר שהקמתי לאחרונה http://www.marketing-strategy.co.il. אשמח לשמוע מה דעתך על התכנים – הכוונה היא לספק מידע מקצועי כשירות לגולשים… בהנחה שתאהב את התכנים, תוכל להמליץ עליהם בדיוק כפי שתיארת בפוסט… בצורה זו תוכל לפרגן לנו בקישור מעמוד כלשהו באתר שלך.
בצורה כזו או אחרת שנראית לך:
אסטרטגיה שיווקית – אתר נחמד וחינמי להכוונה של שיווק ואסטרטגיה.
תודה מראש,
רני
בנוסף יש את האתר http://WWW.BIZSPOT.CO.IL שבו יש מגוון רעיונות לעסקים ומאמרים בנושא ייעוץ עסקי
הבלוג שלך עוסק בשיווק והוא מעולה אני קורא בו הרבה וממליץ עליו