המצאה היא פרח. חדשנות היא זרע*
כולם במשק רוצים חדשנות. כולם חושבים שצריך לטפח חדשנות. כולם אומרים שחדשנות היא שבנתה את ההייטק הישראלי, וכולם גם מסכימים שמשהו קרה לקטר החדשנות הישראלי. האם באמת אפשר לחדש כל הזמן? ובאיזה מחיר? ואיך באמת עושים זאת?
* בוב מטקאלף, ממציא האת’רנט ומייסד 3com
ההייטק הישראלי יוצא אל העולם
ההייטק הישראלי כמותג איכות בינ”ל: נתונים, מספרים וכמה תובנות על מה עומד מאחורי ההצלחות הגדולות של החברות הישראליות בחו”ל
מאת: קרן כהן
חברת היח”צ הגלובלית Hoffman חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עסקי עם דוניצה תקשורת הישראלית
Hoffman, שבסיס הפעילות שלה בעמק הסיליקון, ודוניצה תקשורת, הפעילה בשוק הטכנולוגיה הישראלי, ישלבו את הנסיון המשותף לטובת שירותי תקשורת משולבים וקידום בינלאומי של חברות סטארט-אפ ישראליות
קרא עוד
וככה מעבירים מסר יחצ”ני לאומה ב-2015. לקחים לקחת הביתה
זה שעולם יחסי הציבור משתנה, זה ברור. כמה הוא משתנה? לעתים, כשאתה נמצא בתוך הסירה יותר מדי זמן, אתה לא מרגיש את הגלים שמסביב. ברור לך ואתה גם יודע שהתהליך הזה נמשך ונמשך, אבל, אז בא מישהו מבחוץ ומצביע על התופעה, ואז באמת נופל האסימון.
אל תירק לבאר שאתה שותה ממנה
יח”צנים לא יכולים לחיות בלי עיתונאים. עיתונאים – על הכתבים, העורכים והמפיקים – הם הלחם והחמאה של עבודת יחסי הציבור. לכן, חשוב לשמור על יחסים טובים עם העיתונאים הקשורים לתחום העיסוק היח”צני שלכם. יותר חשוב מכך, אסור להרגיז אותם ולפגוע ביחסי העבודה איתם ולכן ריכזנו 5 דברים שממש אבל ממש מעצבנים עיתונאים:
מילת הקסם: פעילות אינטגרטיבית
מי שמכיר ועוקב אחר הדו”חות של חברת המחקר פורסטר, ובמיוחד של הללו החתומים על ידי נייט אליוט, בוודאי שלא הופתע לפני מספר ימים, כשהלה פרסם עוד דו”ח בליין הדוחו”ת שלו המתריעים על נפילתה של פייסבוק. כלומר, נפילתה המתמשכת, שכן, כאמור, הבחור אוהב את סוג הכתבות הזה.
שלא יתעלמו מכם
כל מי שעובד מול בעלי מקצוע, לרבות יח”צנים שעובדים מול עיתונאים, מכירים את ההרגשה הזו – אתם משקיעים את הנשמה לכתוב את ההודעה הכי טובה שאתם יכולים, בונים רשימת תפוצה תפורה למידות ההודעה, לוחצים סנד ו…
תודעה דיגיטלית
התעלמות מנראות למנועי חיפוש, מנוכחות רשתית ומערוצי מדיה חברתית, יכולה רק לפעור חור משמעותי במאמץ השיווקי הכולל שלכם כיזמים וכאנשי עסקים מצליחים.
התכנים המקוונים צריכים להיות הרכיב הראשון בכל קמפיין מותג שמתכוונים לבנות ולא החתיכה האחרונה. המפתח ליצירת שיוק אפקטיבי כיום אינו בהכרח רק הסטה של התקציב (לעתים הלא גדול במיוחד) מאמצעי התקשורת המסורתיים לזירה הדיגיטלית, אלא בעיקר שינוי תודעה. מדריך השרדות
בלוגר, חברם (החדש) הכי טוב של היח”צנים
בשנים האחרונות אנו רואים מגמה לפיה הבלוגרים הופכים להיות חברם הטוב ביותר של היח”צנים. הם מהווים כר פוריה לפרסום ברשת, שבכלל תופס תאוצה ועובר את החשיפה שמקבלים מכלי התקשורת “המסורתיים”.
בלוגר הוא חברו הטוב של היחצ”ן. יח”צ
בלוגרים הם למעשה אנשים שכותבים, כל אחד על תחום עניינו, והמובילים שבהם בנו לעצמם ישות אינטרנטית שסוחפת אחריה קהל קוראים אדוק. אנשים אלו, לרוב, פתוחים יותר לרעיונות יח”צ יצירתיים; אבל פה גם “הבעיה” כי בלוגרים בדרך כלל לא מסתפקים בלהעתיק הודעות לעיתונות.