נחמת המקום השני
"נאבקנו על תיק לקוח מאוד גדול", הוא מספר. "והפסדנו. אבל, זה היה בסדר שכן באמת ובתמים נהנינו… התהליך היה מתיש. לשלב הראשון הגיעו 9 סוכנויות יחסי ציבור. אחר כך נשארו רק 4 שהוזמנו להגיש הצעה ולהגיב לאתגר יצירתי. הגענו למקום השני".
לטובת מי שתוהה מדוע הוא נהנה, נותן סטיב כמה תשובות. סיבה אחת, הוא אומר טמונה בצוות שעבד מולו, אצל הלקוח, שכנראה באמת הבין ביחסי ציבור ובנה 'בריף' נכון והגיוני ודאג לתת פידבק מאוד ברור לכל אורך המסלול. מעבר לכך, בזמן הצגת ההצעה הצוות שממול היה אמפטי ביותר. "הם שאלו שאלות נכונות ובונות ונראה שלא 'חיפשו' אותנו בפרטים הקטנים, אלא באמת ובתמים ניסו להבין איך נטפל בתיק יחסי הציבור שלהם וכשהודיעו לנו מדוע לא זכינו נתנו לנו הסבר מנמק ומשכנע".
אבל, נימוק המחץ הוא שכל התהליך כולו, שנמשך לא מעט זמן, היווה תרגיל אימונים מוצלח מאוד לצוות של Metia. "הוא הוציא מאיתנו את המיטב שבנו כמקצועני יח"צ… מה שיכול היה להתפס כמשימה מעיקה שדורשת הכנת הררי ניירת, תוכניות ומצגות נתפס יותר כאתגר אישי. יצאנו מחוזקים מהתהליך".
ואני עוד חשבתי שאני מדחיק את ההפסד שלנו…