“נחום וצוותו הם מקור בלתי אכזב למידע אמין ורב ערך עבורי כעיתונאי על הקורה בזירת ההייטק והביומד הישראלית. נחום מכיר את כולם וכולם מכירים אותו וכשאני זקוק לחיבור כלשהו בשטח – הוא הראשון שאני אתקשר אליו״.

דיוויד שמה, כתב טכנולוגיה (לשעבר), Times of Israel

״משרד יחסי הציבור של דוניצה מבין טכנולוגיה ויודע איך למכור אותה. כשאני מקבל מהם מידע, בין אם ידיעה או הצעה לכתבה, אני יודע שהכל בדוק, אמין ונעשה בשקיפות מלאה. עבורי, כעורך, זו בהחלט מתנה״.

אילן גטניו, עורך מדור טכנולוגיה, ישראל היום

״העבודה של משרד דוניצה היא עבודה מקצועית ומסורה וזה ממש לא טריוויאלי בתחום הזה. מהצד שלי, תמיד נוח יותר לעבוד עם אנשים שיודעים על מה הם מדברים, שמכירים את עולם המושגים הטכנולוגי ונאמנים למותגים אותם הם מייצגים״.

ישראל וולמן, עורך טכנולוגיה, ידיעות אחרונות

״חברת יחסי ציבור טובה היא כזו שמבינה את הצרכים של העיתונאים, העורכים והכתבים. דוניצה היא חברת יחסי ציבור מאוד אפקטיבית ורואים שהם חושבים לפני שהם לוחצים על כפתור ה-SEND״.

אבי בליזובסקי, עורך ראשי של אתר המדע והרפואה, הידען

“כעורך, אני יכול להעיד שתענוג לעבוד עם הצוות של דוניצה. בעבודה מולם אני יודע שתמיד אקבל חומרים אמינים, שכתובים היטב, ממוקדים ובעלי ערך מוסף לעיתונאי שמקבל אותם״.

יהודה קונפורטס, עורך ראשי, קבוצת ׳אנשים ומחשבים’

״החבר׳ה של דוניצה מכירים היטב את הזירה הטכנולוגית ואת השחקנים המרכזיים שבו. המשרד יודע לספק את הסיוע המתאים לעיתונאים והטקסטים שלהם בהחלט מספקים את הסחורה״.

רוני ליפשיץ, עורך TechTime, מגזין הטכנולוגיה המוביל בישראל

״דוניצה הוא משרד מקצועי, אמין עם גישה נכונה לתחום ולעיתונאים הפעילים בו. זהו משרד בעל נסיון רב בתחום הטכנולוגיה ויש לו יכולת לספק לעיתונאי בדיוק את הזוית אותה הוא מחפש״.

אלכס דורון, כתב טכנולוגיה NRG

״בשנות עבודתי מול דוניצה, ראיתי משרד שמפגין גישה מקצועית, עם ירידה לפרטים ותגונות מהירות. בדיוק מה שצריך מחברת יחסי ציבור שמתמחה בטכנולוגיה״.

צחי הופמן, לשעבר כתב גלובס וכיום כותב על טכנולוגיה במגוון אמצעי תקשורת, דוגמת ידיעות אחרונות