
לא משנה מה אתם עושים, בסוף היום הכל צריך לצאת ׳החוצה׳ אל קהלי היעד שלכם. אתם צריכים את מיטב ומירב הכלים הקריאטיביים והטקטיקות בהישג יד. וכן, אתם גם צריכים הרבה דמיון ויצירתיות. תנו לנו לסייע לכם במשימה הזו.
קופירייט
הצוות שלנו אלוף בקפירייטינג. המשימה: יצירת עניין והשארת חותם. הטקסטים שלנו יגרמו ללקוחות להיעצר, לקרוא, לחשוב ולעתים קרובות גם יניעו אותם לפעולה. הם יסייעו לכם לבדל את המוצרים והפתרונות שלכם ויביאו מעורבות רגשית גדולה יותר של הצרכן. הצוות שלנו ידבר עם הלקוחות שלכם בגובה העיניים, יגע בהם בעדינות ויגרום להם להמשיך ולחשוב. עליכם.
עיצוב ומיתוג
עיצוב הוא תחום העוסק בשילובם של טקסט ותמונה לשם העברתו של מסר מסוים, ובתור שכזה הוא חלק מהתקשורת החזותית של הארגון. תחום העיצוב הגרפי בא לידי ביטוי ב: עיצוב של טקסטים מודפסים, עיצוב אריזות, כרזות, פרסום, שלטים, עימוד, עיצוב אתרי אינטרנט, עיצוב ממשקים לטלוויזיה, עיצוב ממשק המשתמש באפליקציות, וידאו, הנפשה ותחומים נוספים. אז נכון, האנשים המוכשרים האלה אינם יושבים כולם אצלנו, אבל, אנו מכירים את כולם בזירה הזו ונדע לחבר אותך לגורם המתאים ביותר לצרכיך.
צילום
בעידן בו יש חשיבות רבה ל״אימג׳״, חייבים לספק את הסחורה הנכונה: סרטוני וידאו שמחזקים את המותג, או כאלה המוקרנים באירוע העובדים, קליפים באנימציה להמחשת פעולת מוצרים שונים, צילומי סטילס של חברי ההנהלה או של מוצרים למכירה – בכולם אתם חייבים לתת את המקסימום. להציג נכון את ה׳סחורה׳. הצוות המיומן של אנשי המקצוע שלנו יודע איך לעשות זאת.
מיתוג
שם העסק, או השירות, הלוגו שלכם והשפה העיצובית הם נדבך בתקשורת עם הלקוחות שלכם. מיתוג נכון הוא כלי סופר-איסטרטגי חשוב בשוק תחרותי, המסוגל ליצור לכם את הבידול מהעדר. זה יכול להתחיל משם נכון בזמן הנכון, זה יכול להיות לוגו תקשורתי, ניירת חברה ועד לאיך נראית המדבקה על רכבי החברה. בקיצור: מיתוג. מותג הוא חלק מהמערך השיווקי ומשמעותו: יצירת זהות למוצר/חברה אצל הלקוח והלקוח הפוטנציאלי, ובהחלט גם אצל המועסק הפוטנציאלי. המטרה היא ליצור זהות שתחרט אצל הלקוח/המועסק הבא שלכם ויבדלו את המוצר/מיזם/שירות מכל האחרים באותה קטגוריית שוק תוך ביסוס תפיסת המובילות והכוח של המותג כבעל הערך הרב ביותר ללקוחות.
מודעות ובאנרים
תוך שילוב כוחות של קופירייט מבריק ואיכותי עם עיצוב יצירתי, הצוות שלנו יתפוס את הלקוחות שלהם בשניה הראשונה בה הוא ייחשף למודעות, לג׳ינגלים ואו לבאנרים שלכם. הוא יעביר את המסרים שלכם בצורה הנכונה והאפקטיבית ביותר. הוא יתחבר ללקוח, יספק לו תכנים (טקסט וויז׳ואל) שנתפסים בזכרון בקלות, יספק מידע מהר ויקרא לפעולה.
דיוור ישיר
דיוור ישיר, או דיוור אלקטרוני הוא אחד הכלים השיווקים שנדמה כי נשכחו להם, אבל, לא… הדואר האלקטרוני הוא אמצעי יעיל ובטוח לתקשורת עם לקוחות ודרך אפקטיבית להעברת מידע עסקי רלוונטי. בין אם מדובר בניוזלטר מקצועי ואיכותי ובין אם עלונים שיווקיים מפולחים. לאחר שהם מופצים ניתן לקבל מידע עדכני על פתיחות הדיוור, הקלקות על קישורים, נמענים פעילים וכדו'.
למעשה, מערכות דיוור ישיר דיגיטליות הופכות את "חלוקת העלונים" לכלי רב עוצמה ומכוון, כאשר כל שעל בתי העסק מוטל הוא לנסח נכון את אותו ניוזלטר, או המודעה הנשלחת אל הלקוחות באופן מקצועי ושיווקי, ולנצל את מאגר כתובות הדואר האלקטרוני של לקוחותיו באופן הנכון והטוב ביותר.