מרבית הלקוחות מגיעים למשרדי יחסי הציבור עבור פעילות קשרי מדיה. וזה בסדר. לעשות קצת באז לחברה בעיתונות הכלכלית זה על הכיפק ובהחלט שווה. אבל, זה מובן מאליו. כל יח״צ עם קצת הבנה ונסיון יכולים (בתאוריה) לעשות את זה. אבל, אנו בדוניצה עושים קצת מעבר לכך. אנו נותנים ללקוחות שלנו את אותו ערך מוסף שהפך אותנו למי שאנו – משרד יחסי הציבור לטכנולוגיה המוביל בישראל.
בניית מנהיגות
מנהיגים נוצרים, לא נולדים. יש להם חזון, דיעות אמיתיות על הקורה מסביב ובתעשייה, ואת התעוזה לעמוד בפרונט הפעילות של החברה. למצליחים שבהם יש צוות יחסי ציבור שדואג להעביר את הבשורה שלהם החוצה, שמכוון פה ושם ויוצר להם הזדמנויות להפוך תיאוריות למציאות.
הזדמנויות לחשיפה פומבית
חלק מהשירות שלנו הוא לא רק לדעת מהם הכנסים והמפגשים הציבוריים החמים ביותר בזירה שלנו, אלא גם לדעת לחבר את הלקוחות שלנו אליהם ולהציע אותם כדוברים מרכזיים ומשתתפים בפאנלים. אנו מכירים את המארגנים, את האג׳נדה שלהם ויודעים לסייע להעביר מסרי חברה לזמן במה (ומסך).
Media Training
הסיפור שתצטרכו לספר לאמצעי התקשורת הוא תלוי המספר… אתם לא רוצים להתפס כמי ש׳מוכרים׳ מלל שיווקי, אלא כגורם אמין שיודע להעביר חומרים מושכים שיעניינו את הקוראים והגולשים. הצוות המיומן שלנו יכין וידריך את מנהלי החברה והמוסמכים להתראיין, בין אם לראיונות טלפוניים ועד להופעות בפריים טיים הטלוויזיוני.
פיתוח מסרים
חייבים להגדיר את הסיפור. למשוך תשומת לב. לבלוט. לדעת לענות על ״למה הסיפור של החברה שלך צריך לעניין אותנו״. נכון. צריך להתחיל תמיד במסר הנכון. אצלנו בדוניצה נפתח את הקול הייחודי שלכם, את הסיפור הנכון לכם ונתאים אותו למגוון קהלי יעד (עובדים פוטנציאליים, לקוחות, שותפים עסקיים, משקיעים ואחרים) ולשלל פלטפורמות (עיתונות מגזינית, אתרים, בלוגרים ודומיהם).
חשיפה גלובלית
מעבר לחיבור הישיר שיש לנו עם עיתונאים זרים היושבים בישראל ומדווחים ׳החוצה׳, לדוניצה יש רשת קשרים עניפה עם שורה של שותפים עסקיים, בינהם משרד יחסי הציבור הגלובלי, מתמחה הטכנולוגיה, Hoffman PR. כך, אנו יכולים להעביר את המסר שלכם למעל 40 מדינות ויכולים להריץ קמפיינים חוצי גבולות – סימולטנית.
קשרי מדיה
השגת נוכחות ובולטות באמצעי התקשורת השונים הם חלק מרכזי בפעילות מול הלקוחות שלנו. כמו שהעיתונאים והבלוגרים הישראלים כבר למדו מזמן, השם הטוב שיצרנו לעצמנו נובע מכך שאנו לא ׳מוכרים בולשיט׳. אנו מביאים סיפורים אמיתיים עם ערך אמיתי. זה, יחד עם אמינות רבת שנים, באה לידי ביטוי בחשיפה מתמשכת – וחיובית – ללקוחות המשרד.
קשרי אנליסטים
אנליסטים והניתוחים שלהם על השוק והתעשייה שמסביב הם רכיב משמעותי במשוואה כשמדובר במידע שהם מספקים לעיתונאים. אנו בדוניצה יודעים כיצד להעביר להם את המידע והנתונים בזמן ואיך יוצרים בינם לבין הלקוחות שלנו את הקשרים שיביאו תועלת לשני הצדדים.
השקות ואירועי חברה
נכון, אולי לא עושים הרבה אירועים כמו בעבר, אבל, מפגשי עיתונות, השקות לעיתונאים, כנסי לקוחות – כל אחה הם חלק בלתי נפרד מהדרכים הנבונות שלנו ׳למכירה׳ הנכונה של הלקוחות שלנו. יש לנו בשליפה את המפיקים המוכשרים ביותר, את הצלמים המבריקים ביותר, ואת אנשי התכנים הטובים ביותר. את האירועים שלנו אמצעי התקשורת נוטים לזכור לזמן רב.
יצירת תכנים
אינפוגרפיקה. וידאו. מאמרי עמדה. בלוגים ארגוניים. פוסטים. סיפורי לקוח (רשימה חלקית) – קחו אותנו בחשבון. אנו מספקים את כולם כך שיתמכו בפעילות השיווק ויחסי הציבור. משלב הקונספט, דרך העיצוב ועד לביצוע. המומחים שלנו יפתחו עבורך את החומרים השיווקיים היעילים והמרשימים ביותר בנמצא.
ניהול משברים
ניהול משברים מתחיל בתכנון נכון. התהליך שלנו מדריך את הלקוחות משלב בניית תוכנית מגירה ליום צרה ועד לניטור בזמן אמת ועיצירת הדרדרות סיטואציות מזיקות. בין אם מדובר בתקלת שירות לקוחות, מותר תקול, או משבר פיטורים – הצוות של דוניצה ידע לחלץ אותך מהמשבר.