בכל יום, העיתונות היומית, המקצועית, או הענפית, כוללת לא מעט סיפורים וחדשות שנוצרו על ידי סוכנויות יח"צ. העיתונאים מקבלים מאות הודעות והצעות לסיקור, במהלך השבוע והאתגר הוא לבלוט מעל כולן. לתת להם את הסיפור הנכון בזמן הנכון. ההצלחה כאן תלויה בעניין שניתן ליצור בקרב העיתונאים, הדרך שבה מתקשרים את הסיפור והקשר שיש לסוכנות עם העיתונאים. וכאן יש מקום לדוניצה תקשורת מקום להפגנת יתרונותיה. אנו עובדים בצמוד ללקוח לטובת פיתוח המסר שלו, בדרך הנכונה והיעילה ביותר, כך שבאמצעי התקשורת השונים ירצו 'לקנות' את הסיפור שלו.
בין השירותים שלנו:
• יצירת חומרי רקע ומידע עבור העיתונות לסוגיה, כולל ייזום, כתיבת והוצאת הודעות לעיתונות, הכנת וכתיבת רקעים טכנולוגיים, מאמרי עמדה, מאמרי רוחב וכד'.
• איסוף מידע, כתיבה/עיבוד, הוצאה לעיתונות, מעקב פרסום של הודעות פיננסיות למיניהן (גיוסים, הנפקות, דוחות רבעוניים ושנתיים וכד')
• הכנת וכתיבת כתבות רוחב ומאמרים מקצועיים עבור הלקוח – ושיבוצם בעיתונות לסוגיה, יומית, חודשית, ענפית ומקצועית – לכל אורך הקו – בעיתונות מודפסת, משודרת ומקוונת.
• הכנת ועדכון שוטף של תיק עיתונות ארגוני (פרופיל חברה, ביוגרפיות הנהלה, דוח"ות שנתיים וכד').
• איתור הזדמנויות חשיפה בעיתונות לסוגיה – וניצולן, ייזום חשיפה בעיתונות לסוגיה.
• ניהול יחסי ציבור ממוקדים למשיכה ולשמירה על כח אדם איכותי.
• ניהול יחסי ציבור בחו"ל – בשיתוף עם סוכנויות PR גלובליות עימן אנו מנהלים קשרי עבודה שוטפים.
• מיצוב מוצרים ושירותים חדשים וחשיפתם לאמצעי התקשורת – כולל הפקת חומרי מרקום (דוגמת ניירת שיווקית ועד תכנון, עיצוב והקמת ביתנים לתערוכות).
• תכנון וניהול אירועי תקשורת – כולל הפקה עם אחריות מלאה לכל אורכו של התהליך. בין אם מדובר בהשקת גאדג'ט חדש, שירות חדש, או טכנולוגיה חדשה, השקה מוצלחת מהווה את ההבדל בין הגעה נכונה לקהלי היעד שלכם ובין הבלעות בהמון. דוניצה מתמחה בארגון אירועי תקשורת שעובדים, כולל השקות רבות משתתפים, מסיבות עיתונאים, מפגשים מצומצמים ועד ליווי עיתונאים לכנסים בחו"ל.
• איתור וניהול הזדמנויות שילוב הלקוח במסגרת כנסים, תערוכות וימי עיון.
• ייעוץ תקשורתי אסטרטגי שוטף.
• 'אימון' הלקוחות לקראת מפגשים עם אמצעי התקשורת.
• ליווי עיתונאים לפגישות עבודה/כנסים/תערוכות בחו"ל או בארץ – במידת הצורך.
• ניהול יחסי ציבור ברשת האינטרנט ע"י שימוש בכלים אינטרנטיים ייחודים.
• ניהול חדר חדשות און-ליין.
הפעילות כוללת את ניהול תיק הלקוח:
• ניהול מערך דיווח טלפוני/דואלי שוטף מול הנהלת החברה ועבודה שוטפת מול מנהל החברה, משרד היח"צ הגלובלי ואו מנהלי המרקום – כפי שייקבע מראש.
• קיום שיחות ועידה ופגישות על בסיס קבוע.
• ניהול ספריית תמונות רלבנטית.
• ניהול ותחזוקה שוטפת של פרופיל חברה עדכני.
• איסוף והגשת תיק קטעי עיתונות בסיום כל חודש.