בדוניצה תקשורת פועל צוות מיומן, המכיר היטב את הדינמיות של התהליכים הכלכליים והעסקיים והתקשורתיים – הן ברמה הגלובלית והן בזירה המקומית. צוות העובדים הבקי באמצעי התקשורת הישראליים (באוף ובאון ליין), מכיר היטב את הכתבים, העורכים ואת תחומי העניין שלהם, בין אם הם פועלים ברדיו, בטלויזיה, במקומונים, בעיתון יומי, באתר חדשות, או בלוג מוביל.
לכל חבר בצוות יש רקע עשיר בתחום הפעילות התקשורתית והבנה של תחומי ההתמחות של המשרד. הם עוברים באופן סדיר ושוטף השתלמויות וסדנאות רלבנטיות, כמו גם הדרכות פנימיות, העוזרות להם לשמור על מעמדם בצמרת עיסוקם המקצועי. בלא קשר לגודל התקציב, לקוחות דוניצה מקבלים תשומת לב, טיפול אישי ומקצועי ותמורה מלאה לכל שקל אותו הם משלמים.
מנהל הסוכנות ובעליה, נחום דוניצה, שבעברו פעילות הן בתחום העיתונות הכתובה כעורך בכיר, והן כמנהל תקשורת שיווקית של Apple בישראל, מצוי מזה שנים בתחום התקשורת ובעל ניסיון רב שנים בכל הנוגע לקשרי עיתונות ויחסי ציבור, כשהוא משלב את ההתנסות האישית ב'עסקי התקשורת' עם הנסיון של עבודה בחברה המייצגת חדשנות ונועזות טכנולוגית. דוניצה מביא עימו יכולת זיהוי מהירה של בעיות (ופתרונות) בתחום התקשורת השיווקית, הבנה מעמיקה של תחום התקשורת ו"מהו סיפור עיתונאי טוב?".
נחום דוניצה, מנהל
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את דוניצה תקשורת, חברה שתספק שירותי ייעוץ אסטרטגי, פעילות קשרי עיתונות, יחסי ציבור ותקשורת שיווקית. דוניצה בנה את המשרד על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית.
דוניצה סיים את לימודי התואר השני במכון לתקשורת באוניברסיטה העברית בהר הצופים בירושלים ואת התואר הראשון במסגרת לימודי הסוציולוגיה באוניברסיטת חיפה. ב- 10 השנים הבאות שימש דוניצה במגוון תפקידי עריכה בכירים בעיתונות הישראלית, החל מתפקיד עורך חדשות בעיתון יומי, דרך תפקידי עורך בשתי רשתות העיתונות האיזורית, וכלה בעריכת מגזינים ייעודיים ( דוגמת "מוניטין"). במהלך שנים אלה גדלו לצידו של דוניצה רבים מהכותבים והעורכים המאיישים כיום את תפקידי המפתח באמצעי התקשורת השונים, כשבחלק מהמקרים היה דוניצה זה ש'גידל' עיתונאים, הממשיכים כיום את דרכו בעיתונות.
נחום דוניצה ערך בעבר את "מחשבים/אינטרנט", מוסף המחשבים של ידיעות אחרונות והוא עורך כיום (כתחביב) את "ים", מגזין הצוללים הישראלי ואת אתר הצלילה iDive ונחשב לאחד הבלוגרים המובילים בכתיבה על מדיה חברתית. דוניצה אף כותב בקביעות עבור מוספי המחשבים והכלכלה השונים של "הארץ", מדור השיווק של אתר TheMarker, מגזיני המנהלים סטטוס ואקזקיוטיב, מגזין המסע "טבע הדברים" ומשמש כחבר מערכת מגזין האודיו-וידאו AV.