אנו מבינים תקשורת והעיתונאים עימם אנו עובדים מודעים לכך. אנו מנסים להקל עליהם את עבודתם, על ידי כך שאנו עושים להם חיים קלים ומספקים להם את ה'סחורה' לה הם זקוקים בדיוק, בתזמון הנכון. הם רוצים 'סיפורים טובים', מעניינים, מחדשים, שכתובים היטב, ואנו מספקים להם 'סיפורים טובים' שתפורים במיוחד עבורם. וכן. אנחנו אמינים. הם יודעים שסיפור שמגיע מאיתנו נבדק ונבחן לעומק ואפשר לסמוך עלינו שהוא נותן תמונה אמיתית של המצב/מוצר/שירות. אנו הופכים את כיסוי וסיקור לקוחותינו באמצעי התקשורת למשימה קלה לעיתונאי, וכתוצאה – לקוחותינו אכן זוכים לחשיפה מרובה, ממוקדת ואיכותית. ולא סתם חשיפה אלא חשיפה חיובית הגורמת לטלפונים לצלצל אצלם…