על זיון ללילה אחד, תיירות ומדיה חברתית
יש הרבה דרכים לקדם תיירות למדינה תוך שימוש בכלי המדיה החברתית, אבל, מישהו בלשכת התיירות הדנית, כנראה צרך קצת יותר מדי וודקה ושנאפס, כשחתם על הצ'ק, לקמפיין הביזארי הבא: החברים המסורים יצרו סרטון וידאו המגובה באתר שבו גברת בלונדינית בשם קרן טוענת שהבן המתוק שלה, שמופיע איתה הן באוסף תמונות באתר והן בסרט, הוא תוצאת זיון של לילה אחד. היא מבקשת שהאבא הנעלם יודה באבהותו ויצהיר על זהותו.
הווידאו שצבר מעל 800 אלף צפיות עורר תהודה רבה ואינספור הבעות תמיכה ואף עורר גל כתבות אוהדות בעיתונות המקומית. רק מה מתברר כעת: המצולמת בכלל שחקנית, התינוק לא שלה וכל הפרשיה היא מעשה ידיה של לשכת התיירות שבסך הכל רצתה לקדם את התיירות למדינה הצפונית והעריכה שכל פרסום הוא פרסום חיובי.
לאחר שנחשפה האמת החל גל עכור של ביקורת נגד משרד התיירות ועורכי העיתונים שלא ממש בדקו את העובדות טרם פרסומן. יצירתיות לחוד ועבודה על הציבור לחוד.
ואני מציע שמשרד התיירות הישראלי יעשה את זה הרבה יותר חכם: למה שלא נגייס דוגמניות ישראליות מובילות, יוצאות צבא, כמובן, נציב אותן בפוזות מיניות ונקשט בהן מגזין סקס? בעצם, רגע, לא עשו את זה כבר?
יצא לי לצפות בכתבה על זה בחדשות 🙂
מענין.
למה אנשים מורידים סרטים -> sratim.10gb.co.il
18
למה ההתנהגות הזו
חחח…. וידאו חזק.