איך תדברו ״טכנולוגית״ ולא ״שיווקית״ כשתבואו למכור לציבור את סיפור החדשנות שלכם. או בקיצור: אמנות הראיון
עושים סדר בברדק של "הפרופיל שלנו במדיה החברתית"
מישהו מחפש אותך בגוגל? לקוח חדש רוצה לראות שעות פתיחה של העסק? לקוח פונציאלי שוקל לעבור אליך? סביר שהמקומות הראשונים אליהם יגיעו כולם הוא הפרופיל שלך בזירה החברתית, במדיה החברתית. בפייסבוק, בלינקדאין, בגוג פלוס, טוויטר וכל השאר. תרגיל: עשה כמובם וגש להציץ בפרופילים שלך, ונסה לעשות זאת בעיין אובייקטיבית ושיפוטית. מרוצה? העסק מושלם?
אם מה שראית בהצצה המהירה בפרופלים שלך לא 'עשה לך' את זה וגם אם כן, שוה להציץ באינפוגרפיק החביב שיצרה חברת "טולפריפורוורדינג". החברה בנתה תרשים זרימה, מעין מדריך מאוייר לדרכים לשיפור הפרופיל במדיה חברתית. הוא מעביר מאתר לאתר, ומסביר מה צריך לעשות כדי לוודא שכאשר אנשים חמפשים אותך הם אכן ימצאו את הפרופיל המקצועי והשלם ביותר.